Moja kolęda i Cicha Noc...



Moja kolęda 

Najpiękniejsza noc
Najjaśniejszy dzień
Kiedy życzeń moc 
wnet wypełni się

Płatku nieba zstąp
Otul serce me
Aby było już bielsze niż śnieg

Płatku nieba zstąp do kolebki mej
Przemień szarość dnia
W najpiękniejszy sen
Utul mnie.




Cicha noc

Cicha noc, święta noc
Dzieciątko w Żłobie kwili
Boża noc jak ciepły koc
Otula świat w tej chwili

Panie pochyl się nad człowieka snem
Rozjaśnij ciemności drogi
Pokój wlej do ludzkich serc
Zburz mury wrogie

Pokorą Twą, miłością, która się oddaje
Błagamy Cię: ratuj nas Panie
Pokorą Twą, miłością która się oddaje
W tę świętą Noc Bóg człowiekiem się staje.

Cicha noc, święta noc
Zasypia świat stroskany
W ten święty czas Bożych łask
Nadzieję w Tobie pokładamy.

Panie pochyl się nad człowieka snem
Rozjaśnij ciemności drogi
Pokój wlej do ludzkich serc
Zburz mury wrogie.

Pochyl się.

Autorka kolęd: Iwona Szkudelska
Moja metryka wskazuje na to, że mam więcej lat niż wyglądam. Lubię patrzeć na świat
oczyma dziecka Bożego i pisać artykuły niosące nadzieję. Piszę też wiersze, teksty do piosenek, gram na gitarze. Moją pasją są robótki ręczne. Najważniejsza jest dla mnie wiara.

Komentarze

Popularne posty